2/17/2011

1/4 (日记内容首次公开!)생일 축하 해요

首先,先给自己来一块蛋糕,你们也来分享我这一块吧!

2月17日。

好吧,女人,你已经20岁了。这只是数字问题罢了,数字一直在玩弄人类,让他们变得神经兮兮的,让他们疯狂。T.T没关系,我很好。

好啦,一直都在心里默默期待一个平凡得心寒,非常无敌安静的生日。我办到啦,非常舒服。晚上的,是夜风吧?凉凉的,虽然吹得刺骨,可是我觉得很清爽。俺喜欢刺骨的寒风?神经病吧?!

现在是听着林先生的《她说》。呵呵,我是可怕的女人。第二首紧接着的是《When The Door Closes》, 为什么都是那么抒情的歌曲?好啦,我喜欢就是了!

接下来,我要告诉Umma,我很好,我努力着,学习着,我的每一步会学习着如何谨慎,如何执著于自己的理想。我爱你。

Appa, 我会学乖,会当个好孩子。

Dongsaeng, 你们也和我一起加油吧!

朋友

YSY:Thank you always help me. (ask about notes, my room's door, everything)
LLC:Thank you be my friend, sometimes you are a good listener.
Char: Thank you always be my listener, you always by my side when I am sad.
Stef: I am not that kind of person who easy to get angry, just too long don't have angry feeling, and you always make me have the chance to angry. XD Thank you.
Lily: Thank you for always crazy with me in FB, we should going to next KPOP concert with FREE ticket!!!
Christina: You are my dearest Chingu.
Lapsap Bee: You are my lapsap chingu. XDD
Kazuya: You are the crazy chingu.
旧朋友:Thanks you all still remember me. For those who think I am LC, just let it be. For the loves one, I love you all.

No comments:

Post a Comment